Servis a reklamace
K významným přednostem naší společnosti patří, že pečujeme o své zákazníky i po montáži. Montáží naše starost o zákazníka nekončí - několikaletá záruka na všechny výrobky je u nás samozřejmostí.

Naši technici provádí odstraňování vad díla, dokončování montáží, záruční a pozáruční servisy, seřízení a nastavení výrobků a také řešení reklamací, vše v co nejkratších možných lhůtách k plné spokojenosti zákazníků. Dále provádíme také průběžnou kontrolu kvality výrobků a montáží na celém území České republiky. Na nás se můžete vždy spolehnout!
Jakékoliv požadavky na odstranění vad díla, seřízení, nastavení, servis, opravy a reklamace můžete uplatnit na adrese sídla naší společnosti nebo na kterékoliv naší pobočce.

Odstranění vad díla
Veškeré vady výrobků zjištěné při předání díla a zaznamenané v předávacím protokolu nejsou reklamací, ale nedokončením díla. Vady budou odstraněny a dílo bude dokončeno podle smlouvy o dílo, všeobecných obchodních podmínek a zaměřovacího listu a to v nejkratším možném termínu.
Pro odstranění vad díla a dokončení montáže kontaktujte oddělení dokončování montáží: tel: 518 307 554, e-mail: domontaze@oknamacek.cz.
Servis
Veškeré opravy, seřízení a nastavení výrobků spadají do záručního a pozáručního servisu. V případě objednání servisu je vyslán servisní technik, který provede odbornou opravu, seřízení a nastavení výrobků přímo na místě. Seřízení oken, dveří a vrat provádíme do 6 měsíců po montáži ZDARMA, po uplynutí této doby jsou seřízení a nastavení prováděny jako placené. Opravy poškozených výrobků jsou vždy placené.
Servis provádíme pouze pro produkty, které byly dodány a namontovány společností Okna Macek a.s. Servis a opravy produktů od jiných prodejců neprovádíme!
Pro objednání těchto prací kontaktujte oddělení servisu: tel: 518 307 546, e-mail: servis@oknamacek.cz nebo vyplňte servisní online formulář.
Reklamace
Reklamovat lze veškeré vady výrobků zjištěné od předání díla bez závad až do vypršení záruční doby. V případě nahlášení reklamace je vyslán reklamační technik, který provede posouzení výrobků a jejich vad přímo na místě a vydá písemné vyjádření. Pokud je reklamace oprávněná, reklamační technik provede ihned na místě odstranění vad a vyhotoví zápis. V případě nutnosti objednání dílů, částí nebo celých výrobků budou vady odstraněny po jejich objednání, výrobě, dodání a naskladnění. Vady budou odstraněny v zákonné lhůtě 30 dní od přijetí reklamace, pokud to nebude možné, pak ve lhůtě prodloužené.
Za reklamaci se nepovažuje nutnost seřízení nebo nastavení výrobku viz. Servis a nedokončení díla viz. Odstranění vad díla uvedené výše.
Více informací o reklamaci vad naleznete také v reklamačním řádu a v právních radách.
Pro uplatnění a řešení reklamace kontaktujte oddělení reklamací: tel: 518 307 545, e-mail: reklamace@oknamacek.cz nebo vyplňte reklamační online formulář.